برگزاری دومین اردوی سالانه دانش‌آموزی «حلقات صالحین» در منطقه آزاد اروند

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری اردوی دانش آموزی «حلقات صالحین» در شهرستان خرمشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «ضیاء جعفری» با اشاره به برگزاری دومین دوره طرح «حلقات صالحین»، بیان کرد: این دوره از جمله فعالیت‌های جهادی بسیج است که با هدف تعلیم، تربیت و آموزش جوانان و نوجوان در مساجد و مراکز مذهبی پیگیری و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اردو برای دومین سال برگزار خواهد شد، افزود: تقویت اعتقادات، معنویات، معرفت‌افزایی و ارتقای بصیرت، از جمله اهداف فعالیت حلقه‌های صالحین قلمداد می‌شود.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، با تأکید بر اهتمام برای غنی سازی اوقات فراغت و تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مبارزه با تهاجم فرهنگی، تصریح کرد: مسجد امام رضا (ع) شهرستان خرمشهر با همکاری حوزه علمیه برادران سید الشهداء(ع) و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به اعزام ۱۰۰ نفر از این دانش‌آموزان به ارودی فرهنگی، اعتقادی و آموزشی اقدام نموده است.

جعفری خاطرنشان کرد: این اردو از ۳۱ تیرماه با حرکت از خرمشهر تهران و تهران به رامسر در استان مازندران آغاز و تا هشتم مردادماه جاری ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل