حضور فعال اروندنشینان در انتخابات برای تداوم راه شهدای خدمت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست سران طوایف، شیوخ و بزرگان عشایر شهرستان آبادان بر لزوم مشارکت اروندنشینان در انتخابات برای تداوم راه شهدای خدمت، تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، همایش جهاد تبیین به همت سازمان منطقه آزاد اروند، سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان و با حضور سران طوایف، شیوخ و بزرگان عشایر شهرستان آبادان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، برگزار شد.

علی زاعی در این همایش که با حضور بزرگان طوایف و عشایرعرب، لر، کرد و بختیاری ساکن منطقه برگزار شد، گفت: در برهه های محتلف اقوام با حمایت از رهبر و میثاق با آرمان های امام راحل در همه صحنه ها، بویژه صحنه انتخابات حضور فعال داشته اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت اذعان داشت: یکی از دغدغه های رئیس جمهور فقید، رفع مشکلات استان خوزستان بود که با این دیدگاه بارها در سفر به این استان از نزدیک معضلات و کاستی ها را احصاء نمود؛ بر همین اساس اروندنشینان می بایست برای تداوم راه شهدای خدمت در عرصه انتخابات حضور فعال داشته و مشارکت حداکثری را به منصه ظهور بگذارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز ضمن دعوت آحاد ملت به حضور در انتخابات، بیان نمود: مشارکت حداکثری و انتخاب رئیس جمهور با رأی بالا باعث اقتدار کشور خواهد شد.

آیت اله هدایی، ادامه داد: بی تردید مردم ولایت مدار استان خوزستان، عشایر و طوایف که از مرزداران غیور این کشور هستند با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به اقتدار کشور کمک خواهند نمود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، انتخابات است، گفت: دو مولفه مشروعیت و مقبولیت، نشان پایداری و ریشه داری یک نظام است و هر نظامی که پشتوانه مردمی داشته باشد صاحب اقتدار بوده و هیچ قدرتی نمی تواند نگاه خصمانه به این نظام و کشور داشته باشد.

سردار شاهوار پور این اقتدار را حاصل و دستاورد مشارکت مردم دانست و اذعان داشت: انتخابات سرمایه کشور است که از خون هزاران شهید به دست آمده و می بایست حفظ شود.

وی مشارکت حداکثری را باعث رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: شهید رئیسی با فعالیت شبانه روزی، خدمت صادقانه ،ارتباط گسترده با کشور ها و ملت های مختلف و دیپلماسی فعال و میدانی باعث ایجاد اقتدار و عزت برای کشور شد و راه ایشان با انتخاب فرد اصلح ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش در این همایش بسیاری از بزرگان طوایف به نمایندگی از سایرین ضمن اعلام حمایت از رهبری و میثاق با آرمان های امام راحل بر حضور حداکثری عشایر تأکید و بیان داشتند؛ همچنان که عشایر مرزبانان قوی و با قدرتی هستند در این حماسه نیز حضور فعال خواهند داشت.

خروج از نسخه موبایل