برگزاری دوره تسهیلگری گردشگری در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری یک دوره آموزشی تسهیلگری در حیطه گردشگری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، امیرهوشنگ بابامرادی مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی این سازمان، بیان کرد: به‌منظور به‌روز رسانی اطلاعات جهت جذب گردشگر و معرفی جوامع محلی و توسعه گردشگری، اولین دوره آموزشی تسهیلگری در حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با موضوع اماکن گردشگری و صنایع دستی برای تورگردانان برگزار شد، گفت: این کارگاه آموزشی در مدت ۱۲ ساعت توسط استاد فرزاد رشیدی مشاور پروژه‌های توسعه مدیریت گردشگری برگزار شد.

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: این دوره آموزشی با تاکید بر اکوتوریسم در مناطق آزاد کشور شکل گرفت و دارای سه سرفصل کلی بود‌.

بابا مرادی یادآور شد، آمایش منابع فرهنگی با تاکید بر تسهیلگری در مناطق آزاد، نقش اکوتوریسم در حفاظت و ترویج از منابع فرهنگی با مضمون صنایع دستی و نقش تسهیلگری در مدیریت مقصد گردشگری با پایلوت قرار دادن منطقه آزاد اروند، سرفصل‌های این کارگاه آموزشی بودند.

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی تسهیلگری گردشگری با تاکید بر اکوتوریسم در مناطق آزاد کشور، طی روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه جاری برای بهره‌مندی علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل