پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در پیامی فرا رسیدن سالروز سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، متن پیام علی زارعی بدین شرح است.

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هریک به عنوان تابلوی افتخار ثبت شده است.

دراین میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، که با مدد الهی و با ایثار ، فداکاری ، حماسه آفرینی و صلابت فرزندان قهرمان این مرز و بوم، رقم خورد ، نماد غرور ملی، اتحاد و همبستگی ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی است .

بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشودند
و حماسه عظیم آزادسازی خرمشهررا خلق کرد و چه زیبافرمود معمار کبیر انقلاب که ” خرمشهر را خدا آزاد کرد ”
زیرا فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌هاست و رئیس جمهور فقید ایران اسلامی شهید دکتر رئیسی که ملت شریف در غم شهادت ایشان و همراهانشان به سوک نشسته اند نیز پایبند به این ارزشها بود ومروج آنها . که مردم داری ، تلاش برای رفع مشکلات مردم ، حضور در بین مردم ، پیگیر بودن و ایستادگی در مقابل استکبار ، نمونه ای از این ارزش‌هاست
اکنون وظیفه فرد فرد ما پاسداری از خون مجاهدان و مجاهدت رزمندگان جان بر کف آن روزگار است که غریبانه همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه اسلام و مسلمین فدا کردند.

اینجانب با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره امام بزرگوار، شهیدان ، ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و شهدای خدمت حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان شهیدش را گرامی داشته و توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت این روز بزرگ را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

علی زارعی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

خروج از نسخه موبایل