سفر گردشگران اندونزیایی به منطقه آزاد اروند

 یک گروه گردشگر اهل کشور اندونزی، با عبور از شهرهای مختلف کشور و اماکن تاریخی و مذهبی عراق، روز شنبه وارد منطقه آزاد اروند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «امیرهوشنگ بابامرادی» مدیر توسعه گردشگری این سازمان، بیان کرد: گروهی از بازدیدکنندگان اهل کشور اندونزی پس از سفر به شهرهای مشهد، تهران، همدان و عزیمت به عراق جهت انجام زیارت عتبه مقدسه و بازدید از اماکن تاریخی این کشور، روز شنبه از طریق مرز شلمچه وارد منطقه آزاد اروند خواهند شد.

وی با اشاره به استقبال از این گروه با حضور در یادمان شهدای شلمچه، افزود: سازمان منطقه آزاد اروند در مدت حضور این گروه در منطقه، تسهیل‌گری لازم را جهت بازدید از اماکن مختلف برای ایشان انجام داده است.

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه پذیرایی از این گروه بر عهده بخش خصوصی خواهد بود، تصریح کرد: در مدت حضور گردشگران اندونزیایی، اماکن دیدنی، تاریخی و گردشگری منطقه آزاد اروند از نظر این گروه عبور خواهد کرد.

بابامرادی، یادآور شد: حیطه گردشگری خوراک نیز برای بازدید این گروه مهیاسازی شده و ظرفیت‌های بومی منطقه به ایشان معرفی خواهد شد‌.

وی خاطرنشان کرد: در مدت حضور گردشگران اندونزیایی، صنایع دستی منطقه آزاد اروند نیز به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد و معرفی از نحوه فعالیت این حوزه صورت می‌گیرد‌.

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به هم‌پوشانی‌های حوزه گردشگری اروند با وزارتخانه متبوع، بیان کرد: پس از تببین سیاست‌های حوزه گردشگری اروند با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موفق شدیم مسیر نخستین گروه گردشگری خارجی را به منطقه آزاد اروند سوق دهیم و امیدوارم با برنامه‌ریزی و ارزیابی که از سوی تورگردانان صورت می‌گیرد، مسیرهای بعدی برای عموم گردشگران داخلی و خارجی هموار و با تقویت زیرساخت‌ها، برای اقامت گردشگران نیز بتوانیم زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنیم.

بابامرادی تصریح کرد: این تور گردشگری با مضمون معرفی منطقه صورت خواهد گرفت، اما در سفرهای بعدی گروه‌های گردشگری، اقامت ایشان نیز در برنامه‌ها گنجانده خواهد شد‌‌.

پایان‌ پیام/

خروج از نسخه موبایل