بررسی امکان مشارکت عمرانی و توسعه ای سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)

سردار عباس اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به همراه هیئتی برای بررسی زمینه همکاری های مشترک عمرانی و توسعه ای منطقه آزاد اروند، در این منطقه حاضر شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ مدیرعامل این سازمان در این دیدار ضمن معرفی و تشریح پتانسیل‌های بالقوه منطقه از پروژه توسعه زیرساخت‌های دیری‌فارم برای احداث مرکز تجاری _ اداری با قابلیت عملکردی شهر فرودگاهی سطح۲ و شهر جدید اوپاتان به عنوان یک شهر مدرن مسکونی، تفریحی و تجاری که می‌توانند عامل محرک توسعه و پیشرفت منطقه باشند به عنوان ۲ ابر پروژه در این منطقه یاد کرد و به تشریح آنها پرداخت.

علی زارعی با معرفی کامل پروژه‌ها، به اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای مشارکت در اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: این ۲ پروژه قرار است در قالب برنامه‌های سال آینده سازمان اجرایی شوند و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در قالب توسعه دهنده یا سرمایه‌گذار باعث تسریع اجرای برنامه‌ها و بهره برداری از آنها خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین چند پروژه زیربنایی در حوزه‌های امور زیربنایی تجارت، صنعت و لجستیک را به این هیئت معرفی کرد.

این هیئت نیز به منظور آشنایی بیشتر از پروژه ها و زیرساخت ها منطقه آزاد اروند به صورت میدانی بازدید کردند و مقرر شد بعد از بررسی‌های فنی برای ادامه همکاری‌ها تصمیم گیری شود.

خروج از نسخه موبایل