خبرنگاران کمک هزینه حضور در نمایشگاه مطبوعات از سازمان منطقه آزاد اروند دریافت می کنند

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: خبرنگاران فعال در محدوده منطقه آزاد اروند جهت حضور و بازدید از ظرفیت های بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات ایران، کمک هزینه سفر دریافت می کنند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود ازند ضمن اعلام این خبر، افزود: برگزاری نمایشگاه مطبوعات نقش مهمی در بالا رفتن آگاهی، بروز رسانی اهالی رسانه و تبادل اندیشه جهت شکوفایی فضای اطلاع رسانی دارد.

وی افزود: در راستای این مهم، سازمان منطقه آزاد اروند در نظر دارد به خبرنگاران فعال در محدوده منطقه آزاد اروند جهت حضور و بازدید از ظرفیت های بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات ایران مبلغی جهت کمک هزینه پرداخت نماید.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، تأکید کرد: این حمایت پس از بازگشت اصحاب رسانه از نمایشگاه و در کم ترین زمان تقدیمشان خواهد شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، پس از یک وقفه ۶ ساله با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حداکثری رسانه ها از ۲۹ بهمن ماه تا دوم اسفند ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

 

خروج از نسخه موبایل