میزخدمت؛ فرصتی مغتنم برای بیان دیدگاه‌ها با مدیران سازمان منطقه آزاد اروند

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، از برپایی میز خدمت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را فرصتی مغتنم برای اقشار مختلف جامعه در راستای تبادل دغدغه‌ها، برشمرد.

به گزارش روابط عمومی با امور بین‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند، حمید بحرینی با اشاره به برگزاری میزخدمت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این سازمان در روز چهارشنبه هفته جاری، بیان کرد: دغدغه‌مندی مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص حوزه‌های مختلف در منطقه، موجب شد تا میزخدمتی در راستای استماع دغدغه‌ها و دریافت دیدگاه‌ها از سوی شهروندان برپا شود.

وی افزود: بر همین اساس، شهروندان اروندنشین با هر دیدگاهی از جمله حیطه عمران، فرهنگ، اقتصاد و سایر حوزه‌ها، می‌توانند روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح با حضور در محل سازمان منطقه اروند نسبت به بیان مسائل به‌صورت چهره به چهره با مدیران سازمان منطقه آزاد اروند اقدام نمایند‌.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به سیاست‌‌‌گذاری هیات مدیره جدید این سازمان بر مبنای محرومیت زدایی و توسعه‌‌ منطقه، تصریح کرد: بدون شک، رفع نیازها و احصاء مشکلات جز با مشارکت، هم‌فکری و هم‌افزایی میان اقشار و آحاد مختلف شهروندان و خدمتگذاران مردم در شهرهای آبادان و خرمشهر میسر نیست. لذا مجموعه مدیریتی سازمان منطقه آزاد اروند بر این باور است که گفت‌وگوهای چهره به چهره باشهروندان می‌تواند در توسعه منطقه موثر و مسائل مقفول مانده دو شهرستان قابل رویت و در نوبت رسیدگی قرار گیرد.

بحرینی یادآور شد: چنانچه احساس شود مدت زمان در نظر گرفته شده برای دیدار مردم با خدمتگذاران خود در سازمان منطقه آزاد اروند محدود واقع شده، در آینده نیز این قبیل خدمات تشدید و از طریق درگاه‌های رسمی، اطلاع‌رسانی خواهد شد‌.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل