بازدید رایزنان اقتصادی وزارت امور خارجه از غرفه توانمندی‌های منطقه آزاد اروند

مدیر تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، از بازدید نمایندگان و رایزنان اقتصادی وزارت امور خارجه، از غرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «روح‌الله تهرانی» مدیر تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری این سازمان در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادرات محور مناطق آزاد کشور(ایران اکسپو ۲۰۲۳)، بیان کرد: جمعی از نمایندگان و رایزن‌های اقتصادی وزات امور خارجه با حضور در سالن عرضه و ارائه توانمندی‌های مناطق آزاد کشور، در غرفه منطقه آزاد اروند حضور یافته و از توانمندی‌های واحدهای تولیدی این منطقه، بازدید کردند.

وی با بیان اینکه این بازدید با محوریت معاونت امور اقتصادی وزارت امور خارجه صورت پذیرفت، گفت: این هیأت از ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند در حیطه تولید و تجارت کسب اطلاع کرد و قول مساعد داد تا این ظرفیت‌ها در عرصه بین‌الملل نیز از سوی وزارت امور خارجه، منعکس گردد.

مدیر تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: همچنین انعکاس بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند در درگاه‌های اینترنتی این وزارتخانه، از دیگر مباحثی بود که در خلال این بازدید، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تهرانی یادآور شد: از این گروه دعوت شد تا با حضور در منطقه آزاد اروند، ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری این منطقه در حوزه تولید، گردشگری، صنعت و سایر حیطه‌های اقتصادی را بازدید کرده و راهکارهای مناسب را در زمینه ایجاد مراودات بین‌الملل فراهم آورد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا