مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند معارفه شد

آیین تکریم احمدرضا ضرغامی و معارفه عبداله کعبی به عنوان مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، عضو هیأت مدیره و معاون سرمایه گذاری و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و دیگر مسئولین مرتبط، در محل این سازمان برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ضمن اشاره به اینکه منطقه آزاد اروند علاوه بر تراکم جمعیتی بیشتر نسبت به دیگر مناطق آزاد؛ از ساختار اداری و تشکیلاتی بیشتری نیز برخوردار است، اظهار کرد: این انتصاب به پیشنهاد «محمدرضا اسکندری» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند انجام شد و وزیر ورزش و جوانان حکم مدیرکل جدید را صادر و ابلاغ کرد.

خسرو قمری تشکیل اداره کل ورزش و جوانان در منطقه آزاد اروند را یک اتفاق نوین دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم عرصه بخش اقتصادی در حوزه ورزش را با کارهای زیربنایی که در این منطقه آغاز خواهد شد و بعضی مسائل و مشکلاتی را که در صادرات و واردات موضوعات ورزش و کارهایی که می‌بایست در حوزه فرهنگی، قهرمانی و حرفه‌ای در این منطقه داشته باشیم را حل کرده و بازوی خوبی برای استان و حوزه ورزش کشور باشیم.

حجت‌الاسلام فریحی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز با ابراز خرسندی از تعامل صورت گرفته میان مسئولان ورزش استان با اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، در جهت رفع مشکلات حوزه ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: احمدرضا ضرغامی در دوران تصدی این سمت، با وجود گستردگی فعالیت‌ها در رشته‌های مختلف و مشکلات موجود، از بازوان پرتوان اجرایی محسوب می‌شد.

وی ضمن تبریک به مدیرکل جدید، افزود: امیدوار هستم که ایشان در زمان مدیریت خود بتواند مشکلات موجود در حوزه فعالیت خود را رفع و همچنین باعث پیشرفت دو چندان ورزش در منطقه‌ای که خاستگاه ورزش است، شوند.

عضو هیأت مدیره و معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند نیز در ادامه این نشست، عنوان کرد: خوشبختانه در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر چهره‌های ملی و استعدادهای درخشانی در حوزه‌های مختلف ورزشی وجود دارد که برای منطقه باعث غرور و افتخار است.

علی خانی با بیان اینکه محرومیت ها در این بخش، مراجعات بسیار زیادی را به سازمان منطقه آزاد اروند متوجه ساخته، تصریح کرد: امیدواریم از این پس تحولی ایجاد و شاهد نگاه ویژه به مناطق محروم و توزیع متوازن امکانات و منابع بین دو شهرستان آبادان و خرمشهر، باشیم.

وی با تأکید بر تعامل دوسویه با اداره کل ورزش و جوانان استان و اثر بخشی هرچه بهتر، خاطرنشان کرد: انتظار می رود که در حوزه ورزش های حرفه‌ای و رده بالا بتوانیم نام آوران و مدال آوران بیشتری را در منطقه داشته باشیم.

عضو هیأت مدیره و معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، یادآور شد: انتظار ما از وزارت ورزش و جوانان این است که بعد از این شهرستان های آبادان و خرمشهر از تخصیص بودجه‌های سنواتی ملی و استانی محروم نشوند؛ منطقه آزاد اروند بی تردید بودجه لازم را برای این اداره کل در نظر خواهد گرفت؛ اما بهتر است برای ایجاد یک تحول اساسی ادارات کل استان و منطقه آزاد اروند در کنار یکدیگر باشند.

نماینده اداره کل ورزش و جوانان خوزستان،در این نشست، اظهار کرد: شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را جدا از استان نمی‌دانیم و همکاری‌ها مثل گذشته خواهد بود و این آمادگی را داریم که بیشتر از قبل ارتباطات برقرار شود.

صفر احمدی، ادامه داد: به یاری خدا و همکاری مشترک تلاش خواهیم کرد این دو شهرستان جایگاه اصلی ورزش خود که از ایام دور جزو قطب‌های کشور بودند را به دست آورند.

بر اساس این گزارش، طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، عبدالله کعبی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند معرفی شد. پیش از این احمدرضا ضرغامی در مدت ۴۰ ماه گذشته عهده‌دار این سمت بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا