برگزاری نشست هم اندیشی ساماندهی پسماندهای شهری و عمرانی در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نشست هم اندیشی و ساماندهی پسماندهای شهری و عمرانی در سطح منطقه، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی، افزود: این نشست با حضور شهرداری ها، ادارات محیط زیست دو شهرستان آبادان و خرمشهر و پالایشگاه نفت و دیگر ارگان های ذیربط با هدف مدیریت و رفع پسماندهای عمرانی و شهری برگزار شد.

وی با بیان اهمیت مسئله مدیریت پسماندهای عمرانی و شهری، تصریح کرد: پیرو گفتمان انجام شده مقرر گشت کارگروه عملیاتی پسماند در سطح منطقه تشکیل و موضوعات مربوط به پسماند را پیگیری کنند.

فریحی خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین تصمیم برآن شد، تمام مطالعاتی که تا کنون انجام شده مورد بررسی و بازبینی مجدد، قرار گیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: نگاه ویژه به حوزه خدمات شهری و ساماندهی پسماند و نخاله های عمرانی یک اصل مهم و ضرروی در راستای مسئولیت های دستگاه های مرتبط با این امر است که بی تردید پس از این با نگاه جدی تری دنبال خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا