برگزاری مسابقات فوتسال محلات منطقه شلمچه

مسابقات فوتسال روستاهای مسیر شملچه یادبود قربانیان متروپل، با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیمان ادیبی مدیر ورزش و توسعه اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند، بیان کرد: مسابقات فوتسال روستاهای مسیر شلمچه، با حضور ۲۴ تیم از محلات این منطقه برگزار و در نهایت با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه این بازی‌ها به صورت گروهی در ۲ رده نوجوانان و بزرگسالان صورت گرفت، ادامه داد: این دوره از مسابقات، در خلال روزهای ۲۳ لغایت ۲۸ مردادماه جاری، با حضور حدود ۳۰۰ بازیکن، مربی و سرپرست برگزار شد.

مدیر ورزش و توسعه اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اذعان پیشکسوتان و اهالی ورزش به سطح بالای این جشنواره محلات خرمشهر و تمایز آن نسبت به سال‌‎های گذشته، تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات، تیم‌های شهید علی کاظمی، امید سرحانیه و ستارگان دُربند، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رده نوجوانان را کسب کردند.

ادیبی افزود: همچنین در رده بزرگسالان، دُربند شرقی به مقام نخست دست یافت و تیم‌های بیان سرحانیه و شهدای جُدیده، به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با بیان انتخاب و تقدیر از بازیکن اخلاق و فنی رده‌های شرکت کننده این مسابقات، در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها، گفت: در پایان این فستیوال، ضمن تقدیر از هیأت داوران، کمیته فنی و کادر اجرایی، به همه بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات جوایزی اهدا شد، همچنین به سه تیم برتر رده نوجوانان، هدیه سفر به مشهد مقدس و سه تیم برتر رده بزرگسالان، هدیه نقدی، مدال و تندیس مسابقات اهدا شد.

بر اساس این گزارش، در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، «حاج حسین یکتا» رئیس جمعیت امام‌رضایی‌ها، به اجرای نوا برای شرکت کنندگان پرداخت.

این دوره از مسابقات با همت قرارگاه مردمی تحول اجتماعی خرمشهر و همکاری دانشگاه علوم و فنون و جمعیت امام رضایی‌ها برگزار شد.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا