دعوت همگانی از مردم شریف آبادان و خرمشهر برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با صدور پیامی مردم آبادان و خرمشهر را به حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، دعوت کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با صدور پیامی مردم شریف آبادان و خرمشهر را به‌ حضور پرشور در راهپمایی روز جهانی قدس، دعوت کرد. متن پیام «محمدرضا اسکندری» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، پیام همبستگی و یکپارچگی مسلمانان در برابر ظلم و جور به جهانیان است که توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری و در ماه صیام به نحو شایسته ای به وسیله آزادی خواهان جهان به نمایش گذاشته می شود.

آنچنان که در فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آمده است: (روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز اسلام است) که تأکید بر این مهم وظیفه ما ملت‌های مسلمان را در پاسداشت این روز سنگین‌تر می‌کند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم شریف آبادان و خرمشهر، فرارسیدن یوم‌الله روز جهانی قدس را گرامی داشته و از عموم شهروندان دعوت می‌نمایم تا همگام با آحاد ملت با حضوری پر شور در این راهپیمایی، همچون گذشته همبستگی با مردم ستمدیده فلسطین را نشان داده و به ندای ولایت لبیک گویند.

محمد رضا اسکندری
رئیس هیآت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

خروج از نسخه موبایل