بیانیه تبیین شده توسط سران عشایر و طوایف آبادان و خرمشهر کاملاً تحول‌گرا است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر بیانیه نوشته شده توسط سران عشایر و طوایف آبادان و خرمشهر به مرحله اجرا درآید، شاهد تحول در منطقه خواهیم بود.

به‌گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سیدمحمد مولوی ظهر در نشست هم‌اندیشی سران عشایر و طوایف آبادان و خرمشهر با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند که در محل سالن جلسات شهید موسوی این سازمان برگزار شد، بیانیه تبیین شده توسط شیوخ منطقه را بسیار مهم و تحول‌گرا دانست و افزود: ما مسئولین در راستای بهتر شدن شرایط، همه توانایی خود را جهت اجرای این بیانیه به‌کار خواهیم بست.
وی تصریح کرد: مردم به لحاظ انباشته شدن مشکلات در حوزه های عمران، زیرساخت‌ها و… خاطره خوبی از این سازمان نداشته‌اند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اذعان داشت: از بکارگیری و مجال دادن به نیروهایی که در گذشته باعث ایجاد فساد شده‌اند در دولت انقلابی، جداً خودداری شود.
سید محمد مولوی ضمن تأکید بر استفاده از نیروهای جوان و بومی در امور منطقه، خاطر نشان‌کرد: اگر می‌خواهیم شفاف و هدف‌مند کار کنیم؛ به‌عنوان اولین درخواست و شرط مدیریتی، خواهان ریشه‌کنی همه تبانی‌های موجود در منطقه هستیم.
وی، عنوان کرد: اروند نیازی به ایجاد ظرفیت های جدید ندارد؛ اگر بتوانیم بر ظرفیت های موجود تمرکز کرده و آن‌ها را فعال کنیم گام بسیار مهم و موثری برداشته‌ایم.

خروج از نسخه موبایل