رشد ۱۰۰ درصدی آمار گردشگران ورودی به منطقه آزاد اروند در نوروز ۱۴۰۱

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از رشد 100 درصدی آمار گردشگران ورودی به منطقه آزاد اروند نسبت به مدت مشابه سال قبل، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی با بیان اینکه حضور گردشگران در مقایسه با آمار مسافرین و میهمانان نوروزی سال قبل بیش از دو برابر بوده است، اظهار داشت: آمار راهیان نور از ۲۵اسفند ۱۴۰۰لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در محدوده خرمشهر و شلمچه، یک میلیون ۲۵۲ هزار و ۷۹۰ نفر بوده که آمار بسیار قابل قبولی است.

فریحی ضمن اشاره به گذشت دو سال از خانه‌نشینی مردم به علت شیوع کرونا؛ بهبود و کنترل شرایط این ویروس منحوس را عامل رشد مطلوب گردشگر در نوروز۱۴۰۱ دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار ورود گردشگران به منطقه حاکی از بازگشت تدریجی شرایط به دوران قبل از کرونا و حضور پرتعداد گردشگران است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح تعداد توریست ها و اسکان انها در سطح هتل ها و مراکز اقامتی رسمی نیز تصریح کرد: آمار اقامت گردشگران از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ دو هزار و ۴۰۰ نفر بوده که با جمع آمار ذکر شده، رشد ۱۰۰ درصدی گردشگران ورودی به منطقه آزاد اروند در نوروز ۱۴۰۱را شاهد بودیم.

خروج از نسخه موبایل