آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را بزرگترین خطری می‌دانم که انقلابمان را تهدید می کند

معاون فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در جمع مداحان منطقه آزاد اروند، مطرح کرد: آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را بزرگترین خطری می‌دانم که انقلابمان را تهدید می کند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مهدی حسین زاده در سفر به منطقه و دیدار با مداحان اهل بیت که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت مداحان در حل امور اجتماعی، اظهار داشت: ظرفیت جامعه مداحان می بایست تبدیل به فعل شود و با تشکیل شورای علمی در هیأت ها، مشکلات اجتماعی را بیش از پیش سامان دهیم.

حسین زاده با بیان اینکه جامعه ایرانی دل در گروه اهل بیت دارد، تصریح کرد: بزرگ ترین خطری که انقلاب اسلامی و ارزش های ما را تهدید می کند، آسیب های اجتماعی موجود در جامعه است.

این مقام مسئول، افزود: منطقه آزاد اروند با بیشترین جمعیت در بین دیگر مناطق آزاد کشور و آسیب های اجتماعی که به تبع آن در این منطقه وجود دارد، نیاز به تشکیل کانون و یا هر تشکل منسجم دیگری برای مداحان اهل بیت؛ این قشر مهم فرهنگی جهت رسیدگی به معضلات ذکر شده دارد.

وی حضور پررنگ مردم در رفع و حل مشکلات اجتماعی را یک امر مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: علت اصلی تشکیل این جلسه و حضور در منطقه آزاد اروند، افتتاح قرار گاه امداد اجتماعی امیرالمونین در دبیرخانه است.

معاون فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، خاطرنشان کرد:خلأ هایی که در حوزه های اجتماعی موجود است همه ناشی از عدم حضور مردم در بدنه و ساختار حل مشکلات است که پیرو همین موضوع، ساختار جمعیت امیرالمونین تشکیل شد.

خروج از نسخه موبایل