برگزاری هفتمین جلسه کارگروه ماده هشت در منطقه آزاد اروند

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از هفتمین جلسه کارگروه ماده هشت آئین نامه استفاده از زمین در مناطق آزاد، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ این نشست با حضور نمایندگانی از وزارت خانه های راه و شهرسازی، وزارت کشور، سازمان محیط زیست، وزارت کشاورزی و میراث فرهنگی به ریاست سازمان منطقه آزاد اروند در محل این سازمان، برگزار شد.

فالح صفایی درخصوص جلسه برگزار شده، گفت: این کارگروه به منظور هم اندیشی و تصمیم گیری در خصوص تصویب تغییرات طرح جامع و تصویب طرح تفصیلی، تشکیل می‌شود. در جلسه جاری موضوعات مرتبط با تغییر کاربری اراضی، پس از بررسی گزارشات توجیهی، الزامات فنی نهادهای ذیربط و ضوابط شهرسازی و همچنین رفع ایرادات طرح توسعه شهری مطرح گردید.

صفایی تصریح کرد: اصلاحات طرح تفصیلی در خصوص اصلاح معابر و خیابان ها، اصلاح کاربری قطعات و سایر مشکلاتی که شهروندان منطقه با آن مواجه هستند و از طریق شهرداری ها به این کارگروه ارجاع می شود، بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از جمله موارد دیگری که در این نشست مورد بحث، بررسی و در نهایت نتیجه گیری قرار گرفت ، موضوع رفع ایرادات موجود در طرح های پیشین توسعه شهری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بعضی از موارد ذکر شده در هفتمین جلسه کارگروه ماده هشت نیاز به بررسی های تفصیلی تر داشت؛ این موارد جهت بررسی های بیشتر و کار کارشناسی به کمیته فنی این کارگروه ارجاع داده شد.

در نهایت این جلسه با ۱۲ مصوبه به کار خود پایان داد.

خروج از نسخه موبایل