موضوع واگذاری آزمایشگاه غذا و دارو به هیچ نهادی تا کنون مطرح نشده است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در برنامه ی بازتاب صداو سیمای مرکز آبادان، گفت: اصلا موضوع واگذاری آزمایشگاه غدا و دارو به هیچ نهادی تا کنون مطرح نشده و فعالیت آن طبق روال گذشته، همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان با تأکید براینکه اگر اتفاقی هم رخ داده در راستای توسعه و تکمیل این آزمایشگاه بوده، اظهار داشت: آزمایشگاه غدا و دارو متعلق به سازمان منطقه آزاد اروند است و تنها بر اساس یک تفاهم نامه ۳ساله تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۸ در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند، سود به دست آمده بابت درآمد زایی از آزمایشگاه غذا و دارو را هزینه خدمات دهی به مردم برای دیگر مشکلات منطقه، نظیر عمرانی و … می کند.

طمیمیان ضمن اشاره به این مهم که حاکمیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در بحث نظارتی به قوت خود باقی است، اذعان داشت: ۳اتاق تحویل داده شده به دانشگاه تربیت مدرس توسط سازمان منطقه آزاد اروند نیز صرفا جهت امور اداری و موقتی بوده است.

این مقام مسئول، افزود: پرسنل آزمایشگاه غذا و دارو تحت هر شرایطی چون با تخصص و ضوابط مشخص استخدام شده اند به کار خود ادامه خواهند داد و بابت امنیت شغلی خود هیچ نگرانی نداشته باشند؛ کاربری این ملک آزمایشگاه باقی خواهد ماند.

قدرت اله طمیمیان حضور دانشگاه تربیت مدرس را بر اساس توسعه منطقه و اقتصاد آموزش عالی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: طی بازدید های انجام شده، احتمالا بخشی از فضای آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی به دانشگاه تربیت مدرس اختصاص داده خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: برای ادامه و یا عدم همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آبادان و یا تغییر تفاهمنامه نیز قطعا جلساتی پیش از پایان تاریخ خاتمه تفاهم نامه موجود، خواهیم داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا