تقویت کسب و کارهای نوین در آبادان نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف آبادان، گفت: تقویت کسب و کارهای نوین و اینترنتی در این شهرستان نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی خانی در این دیدار ضمن درخواست ارائه گزارش مکتوب و مداوم از عملکرد این نهاد افزود: غنای فرهنگی آبادان می تواند فرصتی برای ایجاد و توسعه این مهم در شهر اولین ها باشد.

عضو هیات مدیره این سازمان لازمه پیشرفت و پویایی بازار و اصناف آبادان را آگاهی بیشتر دانست و تصریح کرد: باید با دنیا همراه باشیم و با بسترسازی و ایجاد فضای مستعد به رونق نرم افزارها در این حوزه ،بازاریابی، کسب و کارهای آنلاین و ساماندهی هرچه بیشتر اصناف با آموزش در این مسیر دست یابیم.

این مقام مسئول با ارائه ایده راه اندازی سامانه ای در راستای ایجاد نظم و تشکیل بانک اطلاعاتی از اتحادیه ها و واحدهای صنفی مختلف، گفت: مزیت این امر در این است که ضمن بررسی جامعه هدف و میزان مصرف کالاها می توان نظارت بر قیمت و توزیع اجناس را نیز افزایش داد.

وی ادامه داد: همچنین با راه اندازی این سامانه در اروند پس از افزایش ورود مجدد گردشگران خارجی به منطقه پیش بینی و کنترل بهتری بر بازار خواهیم داشت.

علی خانی در پایان یادآور شد : بازرسی از اتحادیه ها و اصناف را در دستور کار قرار می دهیم ، چرا که هنر ما در پیشگیری از وقوع تخلف است و این مهم با همت و همکاری شما اعضای محترم اتاق اصناف شهرستان محقق خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا