اطلاعیه استفاده از سامانه های الکترونیک سازمان منطقه آزاد اروند با تعرفه نیم بها در حجم اینترنت

اطلاعیه امکان استفاده از سامانه های خدمات رسان و سایت رسمی سازمان منطقه آزاد اروند با ترافیک داخلی برای کلیه کاربران با تخفیف نیم بها در حجم اینترنت محاسبه و فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، از این پس تعرفه ترافیک مصرفی سامانه ها و سایت سازمان منطقه آزاد اروند که در داخل کشور میزبانی می‌شود، به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد و نتیجه این تلاش باعث خواهد شد کاربران و مخاطبان سامانه ها و سایت سازمان ترافیک کمتری نسبت به قبل مصرف نمایند.

پیرو اقدامات صورت گرفته از طریق سازمان فناوری اطلاعات ایران و بر اساس مصوبه تفکیک پهنای باند داخلی و خارجی اینترنت، استفاده از کلیه سامانه های خدمات رسان سازمان منطقه آزاد اروند با تخفیف نیم بهای اینترنت محاسبه می گردد.

در این مدل تعرفه گذاری که با عنوان تعرفه ترجیحی نیز شناخته می‌شود شرایطی فراهم شده است تا ترافیک پهنای باند داخلی به‌صورت جدا از ترافیک پهنای باند بین‌المللی در دسترس اپراتورها قرار گیرد و پس از این تفکیک، قیمت اینترنت داخلی و بین‌المللی به‌صورت جداگانه و با قیمت متفاوت از هم محاسبه و مشمول تعرفه یک دوم می شود.

گفتنی است دسترسی به سامانه های سازمان منطقه آزاد اروند از طریق میز خدمات الکترونیک اروند در سایت رسمی سازمان به نشانی www.arvandfreezone.com میسر می باشد.

نظرات بسته شده است.