ورود تجهیزات ابر wi-fi به منطقه آزاد اروند

اولین سری از تجهیزات اکسس پوینت وارد منطقه آزاد اروند شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند مهندس کمال رضایی مدیر زیرساخت های فناوری ارتباطات و اطلاعات از ورود اولین سری از تجهیزات اکسس پوینت به منطقه خبر داد.

وی در این باره افزود: در پی همکاری مشترک‌ میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت مخابرات ایران در خصوص پوششWi-Fi مراکز تجاری، تفریحی و معابر پر تردد، پس از بازدید میدانی و نقشه برداری از نقاط مورد نظر ، اولین سری از تجهیزات سخت افزاری برای پوشش محیط داخلی و خارجی وارد انبار مراکز مخابرات آبادان و خرمشهر گردید و عملیات نصب و راه اندازی طی روزهای آتی آغاز خواهد شد .

رضایی عنوان کرد: تجهیزات فوق از جدیدترین تجهیزات ساخت شرکت Huawei بوده و دارای پورت های ورودی فیبرنوری و گیگ است .

مدیر زیرساخت های فناوری ارتباطات و اطلاعات سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: در پروژه ابر Wi-Fi در فازهای مختلف پوشش کامل منطقه آزاد اروند و ایجاد سرویس های متنوع توسط دیتاسنتر بر روی این شبکه دیده شده است .

کمال رضایی در پایان اظهار کرد: لازم به ذکر است پروره فوق برای اولین بار در کشور در سطح شهری توسط شرکت همراه اول با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد و منطقه آزاد اروند به صورت پایلوت کشوری با توجه به وجود بستر مناسب فیبرنوری در سطح منطقه برای انجام این مهم انتخاب شده است.

نظرات بسته شده است.