ورود ۴G ایرانسل به منطقه آزاد اروند

شرکت ارتباطات ایرانسل در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری می کند

شرکت ارتباطات ایرانسل در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری می کند

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد اروند، شرکت ارتباطات ایرانسل با سرمایه گذاری ویژه در منطقه آزاد اروند قرار است تحولی در سیستم ارتباطات شبکه تلفن همراه ایجاد کند که در آن خبر از استفاده از فن آوری های روز دنیا و سریعترین متدلوژی دسترسی به اینترنت از طریق شبکه تلفن همراه به گوش می رسد.

مهندس رضایی، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان گفت: پیرو جلسه مشترک و بازدید مدیرعامل شرکت ارتباطات ایرانسل از منطقه آزاد اروند و مذاکرات صورت گرفته، مقرر گردید این شرکت نسبت به پوشش و افزایش کیفیت ارتباطی صد در صد کل منطقه و همچنین نسبت به گسترش شبکه اینترنت ۳G , 4G که از آخرین فن آوری های روز دنیا و سریع ترین متدولوژی دسترسی به اینترنت از طریق شبکه موبایل محسوب می باشد، اقدام نماید.

وی در ادامه افزود: پس از گذشت یک ماه از توافقات اولیه در خصوص سرمایه گذاری مشترک فی مابین این سازمان و ایرانسل، تغییر و تحول برای گسترش و رشد شبکه اینترنت تلفن همراه ایرانسل در منطقه آغاز شده است که در آن، ۳G رشد دویست درصدی داشته و زمینه برای آغاز فعالیت پوشش ۴G فراهم شده است .

رضایی در جزئیات پوشش های منطقه ای اشاره کرد: مختصات جغرافیایی مناطق پرمصرف شهری، صنعتی و تجاری به منظور استفاده و بکارگیری پوشش شبکه ۴G به شرکت ارتباطات ایرانسل ارسال شده که پس از بررسی ها و مطالعات میدانی آن شرکت، پوشش صد درصدی این مناطق با تکنولوژی روز فعال خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر موارد مورد توافق طرفین برای سرمایه گذاری در منطقه، راه اندازی فروشگاه های عرضه مستقیم محصولات، راه اندازی مرکز دیتا با استانداردهای بین المللی، ایجاد چترWI-FI در مراکز پر تردد و تفریحی، اتصال منطقه به نقاط ترانزیت بین الملل دیتا می باشد.

نظرات بسته شده است.