نصب و راه اندازی دستگاه های هوشمند RTM در پیشخوان های بانک شهر در منطقه آزاد اروند

جدیدترین دستگاه های ارائه خدمات بانکی با عنوان RTM در پیشخوان های شهرنت بانک شهر در منطقه آزاد اروند نصب و راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، کمال رضایی گفت: این دستگاه ها با پیگیری شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند و همچنین ریاست بانک شهر اروند به منظور ارائه خدمات هوشمند به همشهریان عزیز راه اندازی شده است.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند افزود: دستگاه RTM (Remote Teller Machine) نسل دوم “دستگاه خود بانک” است که مراحل تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت و نصب تجهیزات سخت‌افزاری، طراحی و تولید نرم‌افزار و راه‌اندازی آن توسط کارشناسان و متخصصان شرکت توسعه و نوآوری شهر انجام‌شده است، از قابلیت‌های متمایزکننده و ویژگی‌های کاربردی این دستگاه می‌توان به کیفیت بالای قطعات و تولید، نرم‌افزار اختصاصی باقابلیت‌های عملیاتی و امنیتی بالا، استفاده از المان‌های بیومتریک جهت احراز هویت، طراحی اختصاصی با توجه به نیازهای سیستم بانکی ایران و بانک شهر و کاربری آسان و به‌عبارت‌دیگر، سهولت در بهره‌برداری اشاره کرد.

رضایی با اشاره به اهداف راه اندازی این خدمات گفت: شهر هوشمند چارچوبی است که عمدتاً از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) برای توسعه، گسترش و ترویج شیوه‌های توسعه پایدار و با هدف رفع چالش‌های رو به رشد شهرنشینی، ایجاد شده است که راه اندازی دستگاه های خود بانک نیز در همین راستا صورت گرفته است.
همچنین در همین خصوص فرحانی رئیس بانک شهر آبادان با اشاره به خدمات بانک شهر گفت: امکان افتتاح حساب، صدور کارت عابر بانک، اخذ صورتحساب، انتقال وجه، ساتنا و پایا، صدور کارت هدیه، وصول چک، واریز وجه نقد و … تا ساعت ۲۲:۳۰ هر شب در پیشخوان های شهرنت فراهم می باشد.

فرحانی افزود: پیش از این نیز بانک شهر با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به صدور کارت شهروندی برای بیش از ۱۰۰ هزار شهروند شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام کرده است که علاوه بر کارت شناسایی و یک حساب کوتاه مدت در بانک شهر بیش از ۷۰ نوع خدمات بانکی را به دارندگان این کارت های ارائه می شود.

نظرات بسته شده است.