امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فناپ

تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) با هدف اجرای پروژه های زیر ساختی، توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه ارتباطات و فناوری در منطقه آزاد اروند به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، اسماعیل زمانی گفت: با توجه به ضرورت گسترش فناوری های نوین در سطح منطقه آزاد اروند و ارائه خدمات بهینه با در نظر گرفتن ارزش های اسلامی و ایرانی و ضرورت اهمیت استفاده از ابزارها وتکنیک های نوین در ارتقاء رضایتمندی عمومی و با توجه به توان شرکت فناپ بعنوان یک شرکت پیشرو در زمینه نوآوری فناوری های نوین، این تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد اروند و فناپ به امضا رسید.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به موقعیت ویژه و استراتژیک شهرستان های آبادان و خرمشهر و منطقه آزاد اروند و اهمیت فناوری اطلاعات برای نخستین بار طرح جامع شهر هوشمند در منطقه آزاد اروند آماده سازی شده است.

وی گفت : براساس این تفاهم نامه، پروژه های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سرمایه گذاری طرفین به اجرا در خواهند آمد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: کارگروه اجرایی متشکل از نمایندگان طرفین جزئیات اشاره شده در تفاهم نامه را بررسی خواهند کرد تا ساز و کار لازم به منظور مشخص شدن چهارچوب قرارداد ها را تهیه کنند.

زمانی با اشاره به مدت تفاهم نامه گفت: مدت اعتبار تفاهم‌نامه مشترک سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فناپ تا زمان امضای قراردادهای ذکر شده است و در صورت توافق، قابل تمدید است.

گفتنی است این تفاهم نامه بر اساس ۸ هسته کلیدی برنامه ریزی و در قالب ۳۱ عنوان پروژه به امضای مشترک رسیده است.

نظرات بسته شده است.