تفاهم‌نامه شهر هوشمند بین سازمان منطقه آزاد اروند و همراه اول امضا شد ، تخفیفات ویژه منطقه برای مکالمه و اینترنت

هزینه مالیات بر ارزش افزوده برای ساکنین منطقه آزاد اروند از قبوض تلفن همراه اول حذف و بسته‌های تخفیفی ویژه‌ای در حوزه مکالمه و اینترنت برای شهروندان این منطقه تعریف خواهد شد. این موارد ثمره امضای تفاهم‌نامه سازمان منطقه آزاد اروند با شرکت ارتباطات سیار –همراه اول- است که عواید دیگری نیز برای ساکنان منطقه آزاد اروند به دنبال دارد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، این تفاهم‌نامه با حضور مهندس زمانی، مدیرعامل این سازمان و دکتر صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار –همراه اول- در راستای همکاری مشترک طرفین برای ایجاد شهر هوشمند و افزایش کیفیت و سطح خدمات تلفن همراه مطابق با استانداردهای جهانی در سطح کل منطقه به امضا رسیده است. بنا بر این تفاهم‌نامه تامین سیم کارت و تبلت‌های دانش آموزی در راستای هوشمندسازی مدارس، ایجاد شبکه اختصاصی امن و ELTe، تعریف بسته‌های تخفیف اختصاصی منطقه در حوزه مکالمه و اینترنت، کیف پول خرد و شبکه پرداخت و ارتقاء شبکه روستایی و شهری منطقه آزاد اروند به LTE 4.5 G با سرعت ۳۰ مگابیت بر ثانیه مورد توافق قرار گرفته که این سرعت سه برابر سرعت متوسط کشوری در حوزه اینترنت است.
فارغ از تخفیفات ویژه برای منطقه آزاد اروند در حوزه مکالمه و اینترنت، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اعلام کرد: «بر اساس همین تفاهم‌نامه، مقرر شده هزینه مالیات بر ارزش افزوده از قبوض تلفن همراه اول ساکنین منطقه که دارای کارت شهروندی هستند، حذف شود. سازمان منطقه آزاد اروند نیز متعهد شده ایجاد بستر فیبرنوری مورد نیاز در روستاها را با اولویت و سرعت بیشتری به اتمام برساند.»
به این ترتیب ساکنان منطقه آزاد اروند به زودی می توانند از خدمات اختصاصی همراه اول برای منطقه بهره ببرند.

نظرات بسته شده است.