در بازدید مدیر کل طراحی و بهینه سازی شبکه شرکت مخابرات ایران: تجهیزات مخابراتی در منطقه آزاد اروند به روز می شود

مدیرکل طراحی وبهینه سازی شبکه شرکت مخابرات ایران در سفر خود به منطقه آزاد اروند ضمن بازدید از زیرساخت های فیزیکی حوزه مخابراتی منطقه آزاد اروند از ارسال جدید ترین تجهیزات مخابراتی در حوزه ارتباطات و انتقال به منطقه در هفته های آینده خبر داد  .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند جلسه ای با حضور محمد رضا عسگری راد ،  مدبر کل طراحی و بهینه سازی شبکه شرکت مخابرات ایران و کمال رضایی  مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمام سازمان و همچنین  مدیران ادارات مخابرات منطقه تشکسل شد.

در این جلسه مدیر کل طراحی و بهینه سازی شبکه شرکت مخابرات ایران اقدامات و فعالیت سازمان منطقه آزاد اروند را در حوزه زیرساخت های مخابراتی و فناری اطلاعات و ارتباطات مثبت ارزیابی کرد و از دست اندرکاران این حوزه در منطقه، تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه گفت: حمایت های همه جانبه از فعالیت های در دست اقدام و انجام شده در منطقه آزاد اروند از مهم ترین وظایفی است که اینجانب با افتخار در راستای توسعه زیرساخت های مخابراتی در آبادان و خرمشهر در حال پیگیری و انجام آنها با همکاری مسئولین منطقه هستم.

محمد رضا عسگری فرد افزود:  بنا به دستور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  جدیدترین تجهیزات مورد نیاز  تامین و در حال ارسال و نص و را ادازی در منطقه آزاد اروند می باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  در خصوص پروژه  ایجاد ابر wi-fi در منطقه آزاد اروند، پس از  بررسی طرح و مطالعات صورت گرفته، کلیه تجهیزات مورد نیاز پوشش indoor  و outdoor  در آینده ای نزدیک و طی هفته های آتی به منظور نصب و راه اندازی و تجهیز پوشش کامل شبکه ای به منطقه آزاد اروند ارسال خواهند شد.

نظرات بسته شده است.