نشست مشترک بخش enterprise شرکت Huawei و فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند

بخش enterprise شرکت چند ملیتی هواوی، فعال در زمینه شبکه های کامپیوتری و ارتباطات و مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند نشست مشترکی برگزار می کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند در نشستی مشترک با حضور کمال رضایی مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان، مدیریت مخابرات منطقه و نمایندگان بخش enterprise شرکت huawei در منطقه آزاد اروند، تکنولوژی های جدید حوزه هوشمندسازی شهر و تجهیزات پیشرفته مخابراتی در حوزه نامبرینگ و ارایه سرویس بر پایه cloud  مورد بررسی قرار گرفت .

در این نشست همچنین، تکنوژی های جدید پوشش وای فای(Wi-Fi) شهری و نمونه کارهای انجام گرفته در کشورهای پیشرفته مورد تحلیل قرار گرفت و مقرر گردید پوشش منطقه نیز بر اساس تکنولوژی Elte  طراحی گردد .

فعالیت مشترک شرکت هواوی و سازمان منطقه آزاد اروند بدون تردید می تواند در ایجاد تحول ساختاری در حوزه ارتباطات و دیگر حوزه های مرتبط در آبادان و خرمشهر موثر واقع شود و می تواند مقدمه ای برای ورود به عرصه جدید فناوری های نوین و همگام با تکنولوژی روز در کشورهای توسعه یافته باشد.

در همین زمینه در نشست مذکور در حوزه مخابراتی، تکنولوژی های عبور از سرویس دیجیتال به IP  مورد بررسی قرار گرفت و پس از بازدید از مراکز مخابراتی و مطالعه نیاز سنجی میدانی از سرویس های مورد نیاز منطقه  در حوزهای شهری و روستایی، صنعتی و بنادر ، این مطالعات و نیاز سنجی های به منظور طراحی نوین و ساختار به شرکت هواوی ارائه گردید .

توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات مقدمه ای برای ورود به طراحی جدید ساختار شهری مدرن و هوشمند است. کشورهای توسعه یافته همواره توانسته اند با تقویت این بخش، به دستاوردهای مهمی در زمینه های تجارت، اقتصادی و صنعتی شدن فرآیندهای سرمایه گذاری خود پیش روند.

بخش enterprise شرکت huawei از بخش های فعال شده در دوران پسابرجام در ایران است. بخشی که تا قبل از آن فعالیتی در ایران نداشته و و تنها بخش های carrier و mobile در ایران به فعالیت مشغول بودند.

شرکت فناوری هوآوِی (Huawei) شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد. هوآوِی یکی از بزرگ‌ترین شرکت های ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی و مخابراتی در جهان محسوب می شود.

ورود این شرکت بزرگ مخابراتی به منطقه آزاد اروند و فعالیت در آن آغازی برای تحول ساختاری در مخابرات و تکنولوژی در اروند خواهد بود.

نظرات بسته شده است.