حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در منطقه آزاد اروند

رسول سراییان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و هیئت همراه روز دوشنبه ۲ اسفند ۹۵ به منظور بازدید از پروژه های مشترک مخابراتی با سازمان منطقه آزاد اروند وارد این منطقه شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، رسول سراییان، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و هیئت همراه پس از بازدید از پروژه های مشترک با اسماعیل زمانی مدیر عامل این سازمان دیدار کرد.
در نشست مشترک سراییان و زمانی، موعود شمخانی معاون فنی و زیربنایی و دیگر مدیران حضور داشتند که گزارشی از پروژه ها توسط کمال رضایی مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات این سازمان ارایه شد .
زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند جایگاه فناوری اطلاعات در تکامل و پیشرفت کشورها و دسترسی به شبکه های اطلاعاتی در همه زمینه ها را ضروری دانست.
وی در این باره افزود: گسترش شبکه های اطلاع رسانی در حقیقت گامی است برای پیوستن به ارتباطات جهانی و پیش از آن گامی بلند در راه دستیابی به توسعه است.
در بخشی دیگر، سراییانمدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اقدامات موثر و مثبت انجام گرفته در اروند، ضمن تبریک به مدیرعامل سازمان در خصوص استفاده از نیروهای متخصص در این حوزه، آمادگی کامل خود را برای افزایش سطح همکاری و حرکت به سمت ایجاد شهر هوشمند اعلام نمود
در ادامه این نشست، موعود شمخانی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به جایگاه ویژه زیرساخت های فناوری اطلاعات در زیرساخت های عمرانی و توسعه شهری منطقه اهمیت پروژه های آن ، تمرکز و گسترش زیرساخت های فناوری اطلاعات(ICT) را از برنامه های مهم و حائز اهمیت این سازمان و معاونت فنی و امور زیربنایی اعلام نمود .
سفر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به منطقه آزاد اروند در راستای اجرای موفقیت آمیز آغاز تحویل انشعاب فیبرنوری به منازل و ادارات مستقر در سطح منطقه صورت گرفت.
ایجاد دیتا سنتر در یکی از مراکز مخابراتی و ایجاد پوشش ابر وای فای(WI-FI) در سطح منطقه از اولویت های شرکت مخابرات ایران و سازمان منطقه آزاد اروند تعریف شد و مقرر گردید طی چند ماه اخیر عملیات نهایی آن به بهره برداری برسد و افتتاح شود.
در پایان نشست مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، از زحمات مهندس خیرآبادی مدیریت مخابرات منطقه و مهندس کمال رضایی مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات تقدیر شد .

نظرات بسته شده است.