مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند: فیبر نوری در منطقه آزاد اروند به منازل می‌رسد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در توسعه ارتباطات آینده منطقه آزاد اروند در چشم‌اندازی پنج تا ۶ساله قصد داریم آن را به تمام منازل و متقاضیان شهری آبادان و خرمشهر بسط دهیم.
مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند با ابراز امیدواری از تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: هدف بلندمدت ما آن است که مردم همچون آب، برق و گاز، مردم از آخرین فناوری‌های ارتباطی در منازلشان بهره‌مند شوند.
زمانی با اشاره به زیرساخت‌های ایجادشده در منطقه و طی مراحل نهایی آن افزود: در توسعه ارتباطات آینده منطقه آزاد اروند در چشم‌اندازی پنج تا ۶ ساله قصد داریم آن را به تمام منازل و متقاضیان شهری آبادان و خرمشهر بسط دهیم.
مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد: این بدان معناست که فیبر نوری در منزل شهروند متقاضی نصب شود تا بهترین استفاده را از این خدمات ببرند.
وی تصریح کرد: مردم می‌توانند در منازلشان با امکانات ارتباطی که به آن‌ها ارائه می‌شود، اشتغال ایجاد کنند، که برای آن نیاز به زیرساخت و بستر است که بایستی فراهم شود و ما نیز در حد توانمان در این زمینه تلاش می‌کنیم.

نظرات بسته شده است.