تجدید میثاق شورای بسیج منطقه آزاد اروند با آرمان های شهدا

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، شورای بسیج منطقه آزاد اروند و مدیرتوسعه فرهنگی هنری این سازمان با حضور بر مزار شهدای گمنام؛ با آرمان های والای این بزرگ مردان تجدید میثاق کردند

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سردار عبدالرضا قاسمی زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای منطقه آزاد اروند با حضور بر یادمان شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس آبادان با یادآوری رشادت های بسیجیان در طول ۸ سال دفاع مقدس،گفت: گسترش تفکر بسیجی باعث خواهد که هیچ کس به خود اجازه ندهد چشم طمع به خاک این کشور داشته باشد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه( س) و مددجویی از ایشان برای زنده نگاه داشتن خون شهدا، اظهار داشت: امیدواریم بتنوانیم رهروان خوبی برای این بزرگواران باشیم و راه این بزرگمردان تاریخ را همچنان ادامه دهیم.

او با مرور خاطراتی از دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: عملیات والفجر ۸ از آن جهت حائز اهمیت بود که بعد از آن دنیا بیش از پیش متوجه قدرت بازوان بسیجیان پرتوان شد.

سردار قاسمی تصریح کرد: حضور و آمادگی این فرزندان رشید اسلام در تمامی عرصه ها بر همگان مشخص است و اگر بسیجیان نبودند کشور در بسیاری از مواقع با مشکل مواجه می شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا