سامانه اخذ عوارض املاک تجاری در منطقه آزاد اروند رونمایی شد

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سامانه آنلاین اخذ عوارض نقل و انتقال املاک تجاری در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، کمال رضایی اظهار کرد: ۵۷ صنف در شهرهای آبادان و خرمشهر با عضویت بیش از ۱۸ هزار واحد صنفی فعال از طریق این سامانه بصورت آنلاین خدمات الکترونیکی دریافت خواهند کرد که قطعا نقش بسزایی در خدمات دولت الکترونیک و حذف فرآیندهای غیرضروری خواهد داشت.
وی افزود: با توجه به بهبود زیر ساخت های کشور بسیاری از سازمان های دولتی به دنبال ارایه خدمات متمرکز الکترونیکی هستند چرا که روش های توزیع شده با هزینه های زیادی همراه بوده و دشواری هایی در راستای بکارگیری آنها بر جای می‌گذارد.
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این راستا سازمان منطقه آزاد اروند پیرو ماده ۱۱ آیین نامه و دستورالعمل های اجرایی مناطق آزاد پیرامون اخذ عوارض خدمات شهری در ازای ارایه معافیت مالیاتی نسبت به طراحی و راه اندازی این سامانه نرم افزاری اقدام کرده است.
وی با اشاره به گستره بهره مندی از این سامانه گفت : راه اندازی این سامانه خدمتی نوین به شهروندان در منطقه آزاد اروند است که به منظور تسریع در امر پرداخت عوارض بصورت آنلاین، معافیت مالیاتی و اخذ مجوز الکترونیکی نقل و انتقال توسط همشهریان در کمترین زمان ممکن رونمایی شده است.

نظرات بسته شده است.