تقدیر دبیر شورای عالی مناطق آزاد از خدمات مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه آزاد اروند

پروژه فیبر نوری شهرک صنعتی خرمشهر در منطقه آزاد اروند با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پروژه نظارت تصویری و فیبر نوری شهرک صنعتی خرمشهر با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به طول ۳۰ کیلومتر با روش میکروداکت و میکروفیبر با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مدیران منطقه به بهره برداری رسید.

گفتنی است با اجرایی شدن پروژه فیبرنوری این خدمت ارتباطی به واحدهای صنعتی تحویل داده میشود که امکان ارائه خدمات اینترنت ، اینترانت ، اتصال به دیتاسنتر و خط تلفن از جمله موارد تعریفی بر روی این بستر است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد در حاشیه این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند قدردانی کرد.

در بخشی از متن این تقدیرنامه خطاب به کمال رضایی مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند آمده است : از تلاش و زحمات مستمر حضرتعالی در اجرای طرح های موفق فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) که زمینه ساز توسعه هر چه بهتر منطقه و رضایت شهروندان و در نهایت رضایت خداوند سبحان را به همراه داشته است تقدیر و تشکر می گردد.

نظرات بسته شده است.