مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند : منطقه آزاد اروند پایلوت مخابراتی ، آی تی و ارتباطات کشور

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ، گفت : سازمان منطقه آزاد اروند با دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات همکاری های بسیار خوب و نزدیکی داشته است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ، اسماعیل زمانی ، در نشست ستاد اربعین حسینی که امروز با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در سالن جلسات این سازمان برگزار شد ، عنوان کرد :امیدواریم ورود وزیر محترم ارتباطات به منطقه آزاد اروند باعث توسعه زیر ساخت های اساسی در زمینه ارتباطات و آی تی این منطقه شوند.
وی افزود : سازمان منطقه آزاد اروند با دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات همکاری های بسیار خوب و نزدیکی داشته که این موضوع نیز در حال تبدیل شدن این منطقه به پایلوت مخابراتی و آی تی کشور شده است.
وی با اشاره به جذب سرمایه گذار در حوزه آی تی گفت : منطقه آزاد اروند با تبدیل شدن به منطقه ویژه آی تی ، مخابراتی و ارتباطی کشور می تواند باعث جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی شود.
زمانی با بیان اینکه حوزه ارتباطات و آی تی در جهان به سرعت در حال پیشرفت است ، اظهار داشت : در این حوزه شاهد نو آوری های به روزی می باشیم و با دسترسی به این تکنولوژی در سطح بین المللی می توان این نوآوری ها را به این منطقه انتقال داد.
وی حوزه ارتباطات و آی تی را یکی از پرسود آور،پر بازده و زود بازده ترین سرمایه گذاری های اقتصادی در سطح جهان خواند و تصریح کرد : امیدوارم در کشور و منطقه آزاد اروند بتوانیم از این وضعیت ، شرایط و موقعیت ، بهترین بهره برداری ها را کنیم و سرمایه گذاری ها را به این منطقه هدایت کنیم.
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ، گفت یک شرکت توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند وجود دارد و یکی از برنامه های این سازمان برای توسعه سرمایه گذاری آن است که حوزه آی تی ، مخابرات و ارتباطات را توسعه داده و به همین خاطر مدیر آی تی این سازمان را عضو هیئت مدیره این شرکت کردیم تا در این حوزه فعالیت بیشتری صورت پذیرد.

نظرات بسته شده است.